donderdag 21 maart 2013

Update

Het is wel weer tijd voor een update. Na de deadline voor het magazine is het nu even wat rustiger. Als het goed is is het magazine vandaag klaar bij de drukker, dus nu is het afwachten wanneer er wat exemplaren hier naartoe komen! De afgelopen dagen weer tijd besteed aan het relatiegeschenk dat ik aan het ontwerpen/maken ben voor Vanille. Dit is een beetje een algemeen project dat de hele stage periode loopt en waar ik aan kan werken als het wat minder druk is met opdrachten voor externe klanten. 
Vanaf vandaag sta ik weer ingepland voor een nieuwe grote opdracht. Ik moet een website ontwerpen voor een 'webbouwbedrijf'. Een hele uitdaging! Aangezien zij natuurlijk alles weten over de techniek en de mogelijkheden van een website. Zij zullen de site namelijk ook zelf helemaal gaan maken, alleen hebben ze geen verstand van design, dus vandaar dat Vanille ingeschakeld is. Ik ben erg benieuwd hoe deze opdracht gaat verlopen, ik heb namelijk nog niet erg veel ervaring met websites ontwerpen. Maar juist daarom erg leuk dat ik weer aan totaal iets nieuws kan werken en ook daar meer ervaring in krijg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten