woensdag 6 maart 2013

BAM. Deadline

Het moest er eens van komen, en het is zo ver. Stress voor een deadline, en die zal deze week ook nog wel aanhouden. De precieze deadline voor het vijf jarig magazine waar ik mee bezig ben was een beetje vaag. Het moest zo ongeveer ergens midden maart af, maar het lag ook aan hoe snel de drukker het tijdschrift kon drukken. Nadat de opdrachtgeefster dit nagevraagd had bleek dat de deadline ineens wel erg dichtbij kwam. Ik hoorde gister pas dat het aankomende maandag af moet zijn, wat betekende dat we nog drie dagen hadden/hebben om het ontwerp af te maken, te laten goedkeuren, correcties uit te voeren en drukklaar te maken.. Oftewel, bijna niet te doen. Vandaar dat ik gisteravond gebeld werd door Marloes, één van de bazen. Zij was nog even naar Vanille te gaan om Jana en mij een beetje uit de brand te helpen, en 's avonds dus nog wat pagina's te maken. Al is het erg lastig om met ondertussen vier mensen (Ton heeft overdag ook nog wat commentaar gegeven) aan één project te zitten, dus Jana en ik hebben vandaag de draad weer opgepakt en zijn verder gegaan. Ben maar extra vroeg naar stage gegaan om zo alle tijd erin te kunnen steken die nodig is. Gelukkig zijn we vandaag een heel eind opgeschoten. Met geluk hebben we morgen de basis van alle pagina's af en kunnen we vrijdag fine tunen. Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten