vrijdag 1 maart 2013

Het weekend begin je met taart!

Vrijdagmiddag, het laatste half uur, net een tompouce op, dus tijd voor een blog berichtje. 
Stage is nog steeds erg leuk! Spreads en pagina's van het magazine van de Nije stichting beginnen nu echt vorm te krijgen. Wat een gepuzzel met tekst en beeld! En dat je dan de hele dag bezig bent met twee spreads helemaal tot in de puntjes opmaken, ik had niet verwacht dat het zo veel werk zou zijn. Maar tot nu toe gaat het goed. De deadline komt wel in zicht, en dan is het lastig om nog lekker vrij bezig te kunnen zijn, dat is iets waar ik tegen aan loop. Al drukt iedereen me hier op het hart dat ik gewoon lekker moet blijven puzzelen en dat het wel goed komt. De afgelopen week ben ik dus eigenlijk de hele tijd bezig geweest met het magazine. Ik merk dat je er dan ook helemaal in kunt duiken en echt het beste eruit kunt halen. En het is gewoon een heel fijn idee dat je er ook echt de hele dag mee bezig mag zijn, je hebt geen andere dingen die ook nog aandacht nodig hebben.
Dus ik ben nog steeds heel positief en erg blij met mijn stageplek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten