woensdag 2 april 2014

Update

Op dit moment druk met m'n scriptie, het jaarboek en mijn eindexamen.

Mijn scriptie is nu echt bijna af! Ik ben de laatste stukjes aan het schrijven en aanpassen.

Voor het jaarboek zijn Sara en ik bezig met proefjes maken, mensen benaderen en praten met 3de jaars fotografie voor de portretten, die erg mooi worden trouwens! 





Voor mijn eindexamen ben ik eigenlijk bezig met twee projecten. Het ene project gaat door op het vouwen van boeken, waarbij ik nu besloten heb om literaire 'klassiekers' te nemen als basis. Het was namelijk lang niet duidelijk wat nou een goede tekst zou zijn om in het boek te zetten. Ik ben nu bezig met drie boeken opmaken in InDesign (De Aanslag - Mulisch, Hersenschimmen - Bernlef, Het gouden ei - Tim Krabbé). Deze boeken krijgen o.a. een vouwpatroon en een tekst aan de zijkant van de bladzijdes. Uiteindelijk moeten deze drie boeken een serie gaan vormen.

Daarnaast ben ik bezig met een onderzoek naar wat een boek nu eigenlijk is. Hiervoor neem ik stellingen die ik heb gevonden over boeken, en probeer deze te ontkrachten. Foto's hiervan volgen in een volgende post, want ik heb mijn camera op dit moment uitgeleend.. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten