maandag 15 april 2013

Op de helft!

Ik ben alweer op de helft van mijn stage! De tijd gaat echt heel erg snel. Het is dus weer tijd voor een kleine update. Vandaag is een spannende dag voor Vanille, op dit moment is de helft van het ontwerpteam namelijk een idee aan het presenteren voor een pitch. Je merkt de hele dag de spanning al. Wel heel erg leuk om al die adrenaline te voelen! Een hele gekke soort spanning is dat. Hopelijk is het allemaal niet voor niets geweest, en wordt die nieuwe opdracht binnen gesleept.

Ondertussen ben ik nog bezig met het website ontwerp waar ik een tijdje geleden mee begonnen ben. 
Morgen is de presentatie. Mijn stagebegeleider gaat die presentatie houden, maar ik mag er (op eigen verzoek) bij zitten. Lijkt me interessant om eens te zien hoe zo'n presentatie van een nieuw concept gaat.

De afgelopen week was verder ook een klusjes week. Veel folders en boekjes waar een datum veranderd 
moest worden of waar nieuwe tekst in moest. Ik merk dat ik het erg lastig vind om zelf te bepalen hoe ver ik 
kan gaan in het aanpassen van bijvoorbeeld een folder. Soms hoeft er maar een klein tekstje veranderd 
te worden, dus dan hoef je eigenlijk niets aan te passen, maar soms is er zo veel nieuwe informatie, dat de opmaak ook een beetje aangepast moet worden. Het is dan erg lastig om in te schatten wat je kunt weghalen/toevoegen van/aan de (huis)stijl. Daar krijg ik dan ook nog best vaak commentaar op, maar gelukkig is iedereen hier bereid om te helpen en komt er vaak een goede oplossing. 

Daarnaast kan ik in de vrije uurtjes bezig met mijn scriptie, wat natuurlijk heel erg fijn is.  
Ik ben al aardig op weg, en hopelijk ook op de goede. Al met al heb ik het nog steeds heel erg naar mijn zin en doe ik erg veel ervaring op! 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten